زندگی عاشقانه من همسریزندگی عاشقانه من همسری، تا این لحظه: 13 سال و 22 روز سن داره

گالری از مطالب مفید برای کودکان

یونیسف ایران برای مسابقه رسانه ای فراخوان داد

1392/6/15 0:45
نویسنده : مامان و بابا
320 بازدید
اشتراک گذاری

یونیسف ایران فراخوان مسابقه ای را منتشر کرده و از رسانه‌های ایرانی دعوت کرده است تا در مسابقه رسانه ای یونیسف با موضوع "کودکان دارای معلولیت" شرکت کنند.

مسابقه رسانه ای یونیسف در سال 1392

یونیسف ایران رسانه‌های ایرانی را دعوت می‌کند تا در مسابقه رسانه ای یونیسف با موضوع "کودکان دارای معلولیت " شرکت کنند.

 

مسابقه رسانه ای یونیسف از سال 2008 تا 2012 میلادی در منطقه خاور میانه و شمال آفریقابه منظور تشویق دست اندرکاران رسانه ها برای تولید برنامه هایی در جهت افزایش آگاهی عمومی در زمینه مسائل مربوط به کودکان و نوجوانان برگزار شد. سال 2012 آخرین سال برگزاری این مسابقه در سطح منطقه بود.

 

امسال این مسابقه در سطح کشوری با همکاری مرکز بین الملل صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و با موضوع "کودکان دارای معلولیت" برگزار خواهد شد.

 

جوایز به چهار رشته تلویزیون، رادیو، مطبوعات، رسانه های اینترنتی تعلق می‌گیرد. همه آثار باید بین 20 فروردین ماه  تا 1 آبان ماه 1392 در رسانه‌های جمعی در سطح کشور (روزنامه، مجله) به چاپ رسیده،  بر روی اینترنت قرار گرفته (وب سایت) و یا از رادیو و تلویزیون پخش شده باشند.

 

آثار رادیو و تلویزیون باید تا قبل از دهم آبان ماه 1392 به دفتر امور بین الملل صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران فرستاده شوند.آثار مطبوعات و خبرگزاری ها نیز باید به دفتر یونیسف در تهران ارسال شوند. برندگان توسط هیئت داوران شامل کارشناسانی از صدا و سیما، رسانه ها و مطبوعات و یونیسف انتخاب خواهند شد و اسامی آنان در اول آذرماه 1392 اعلام می‌شود. لازم به ذکر است که جوایز نقدی نمی باشند.

اطلاعات بیشتر...

فرم ثبت نام

اصول مسابقه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)