زندگی عاشقانه من همسریزندگی عاشقانه من همسری، تا این لحظه: 13 سال و 30 روز سن داره

گالری از مطالب مفید برای کودکان

دل نوشته های من

1392/6/14 13:33
نویسنده : مامان و بابا
705 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی من وقتی تو بیای پیش منو بابای تمام ارزوهای من براورد میشهچشم همه میگن زود که من نی نی بیارم حتی بابای همینو میگهناراحت ولی من واقعا دوستدارم یک نی نی برای خودم داشته باشم واقعا دلم تو رو می خواد اول که این سایتو درست کردم یکی برام پیغام گذاشته که اونم شوهرش مخالف بچه اوردن داره گریه میکنه بامن همدردی کرد من اون موقع گفتم حالا من انقدرا ناراحت نیستم که گریه کنم ولی هروز که میام یک مطلب جدید مینویسم با چیزهای جدیدی خودم اشنا میشم که واقعا وحشتناک دلم تو رو می خواد و الان خودم بعد از دیدن فیلم مراحل رشد گریه ام گرفت گریهدلم خواست که تو زود بیای توی دلم  دوستدارم نخودی من زودتر بیاد توی وجودم خنثیمنم تورو حس کنم. همه میگن زود برو خوشبگذرون چهارتا مسافرت برو من 2/5سال که ازواج کردم و 9 ماه که خونه ای خودم هستم همه میگن یکم صبر کن بعد ولی دل من برای تو تنگه میدونم بابای تو رو میخواد میدونم دل بابای برای تو تنگه ولی بابای میخواد وقتی شما امدی هیچ کم کثری نباش میخواد تمام دنیا رو به من شما هدیه بده منم واقعا ازش ممنون اون بهترین همسر دنیاستقلب و مطمئنم بهترین بابای دنیا هم میشه. بابای هزارتا ارزو برای شما داره بابای میگه شما دختری اسمتم انتخاب کرده ولی من میگم شما پسری ولی هنوز اسمی انتخاب نکردم میدونی چرا چون هزارتا اسم هست من میخوام بهترینش مال شما باشه شما عشق منو بابایی ما متنظرتیم یک وقت فکر نکنی ما به فکرت نیستیم و بری تو دل یک مامان دیگه پیش خدا بمون تا خدا شما رو فوت کنه تو دل من

به امید روزی که بغلت کنمخیال باطل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)